×
  • خانه
    • درباره ما
    • تماس باما
  • آموزش CRM
    • کاربر حرفه ای CRM
    • گزارش سازی CRM
    • سفارشی سازی CRM
    • پلاگین نویسی CRM
  • خدمات
    • آموزش ERP
    • آموزش مجازی آنلاین
  • دوره ها
    • رزرو دوره ها
    • اخبار دوره ها
    • اتوماسیون بازاریابی
    • امنیت مدیریت کاربران
    • مدیریت راهبردی و امنیت
    • اتوماسیون اداری و ارتباطات
  • فروشگاه
  • ورود/ثبت نام
  • وبلاگ
  • magnifier
  • 0

نحوه تغییر تنظیمات داشبورد برای محدودیت حداکثر کنترل ها در Dynamics CRM ورژن 8 و 9

Admin Admin dynamicsTrain
1400/04/28
955
0
First slide

رفع خطای داشبوردها در مایکروسافت CRM

آنچه در این مقاله می خوانیم:

  • نحوه تغییر تنظیمات داشبورد برای محدودیت حداکثر کنترل ها در Dynamics CRM ورژن 8 و 9
  • راهکار اول
  • راهکار دوم
  • نکته مهم
  • مراحل حذف یا افزودن تنظیمات XRMDeployment در IIS

نحوه تغییر تنظیمات داشبورد برای محدودیت حداکثر کنترل ها در Dynamics CRM ورژن 8 و 9

حد اکثر تعداد مجاز کنترل در داشبورد CRM ورژن 8 و 9 ، 6 مورد می باشد . بنا بر این شما نمی توانید بیش از 6 مورد نمودار ، گراف ، iframe ، منابع وب و غیره درون داشبورد خود جای دهید . ما می توانیم تعداد کنترل ها را بر اساس نیاز کاربر گسترش دهیم . لازم به یاد آوری است که این تنظیمات بر روی سرور اعمال می شود نه تنظیمات سازمانی .

لذا شما نمی توانید این تنظیمات را برای نسخه CRM Online تغییر دهید و فقط برای نسخه CRM On-Premise می توانند اعمال گردند .

راهکار اول :

با استفاده از Window Power Shell می توانیم تنظیمات مورد نظر را پیاده سازی نماییم .

1 . پنجره دستور Windows Power Shell را باز کنید .

2 . Microsoft Dynamics CRM Power Shell Snap-In را اضافه کنید .
- Add-PSSnapin Microsoft.Crm.PowerShell
گاهی اوقات ممکن است پیغامی مشابه پیام زیر دریافت نمایید . که در این صورت مشکلی وجود ندارد .
"Add-PSSnapin : Cannot add Windows PowerShell snap-in Microsoft.Crm.PoweShell because it is already added ."

3 . دستورات زیر را اجرا نمایید .
3.1 . $setting = Get-CrmSetting -SettingType DashboarSettings
3.2 . $setting.MaximumControlsLimit = 10
3.3 . Set-CrmSetting -Setting $setting
بعد از آن که وارد CRM خود شوید ، شما هم چنان در طراحی داشبورد تعداد شش Component مشاهده خواهید کرد اما می توانید بر اساس مقدار تعیین شده به تعداد Component ها اضافه کنید . اگر از حد مجاز تعداد اجزا در طراحی داشبورد خود فراتر روید با پیغام خطای زیر رو به رو خواهید شد .

خطای Maximum controls Limit Exceeded در CRM

راهکار دوم :

اگر Power Shell کار نمی کند و هنوز مشکل پا بر جا بود ، شما می توانید از کد C # زیر استفاده کنید .

public static void UpdateDashboardSettings()
{
//Create Instance of Deployment Service
Microsoft.Xrm.Sdk.Deployment.Proxy.ProxyClientHelper.CreateClient(new Uri("http://CRMServer/Organization/XRMDeployment/2011/Deployment.svc"));
//Use Default network Credentials(User should de Deployment Admin in Deployment Manager and System Admin in CRM)
service.ClientCredentials.Windows.ClientCredential =
(NetworkCredential)CredentialCache.DefaultCredentials;
//Retrieve Current Dashboard Settings MaximumControlsLimit
Microsoft.Xrm.Sdk.Deployment.RetrieveRequest retrieveReq = new Microsoft.Xrm.Sdk.Deployment.RetrieveRequest();
retrieveReq.EntityType = DeploymentEntityType.DashboardSettings;
Microsoft.Xrm.Sdk.Deployment.RetrieveResponse retrieveRes = (Microsoft.Xrm.Sdk.Deployment.RetrieveResponse)service.Execute(retrieveReq);
if (retrieveRes != null && retrieveRes.Entity != null)
{
DashboardSettings dsCurrentResult = (DashboardSettings)retrieveRes.Entity;
if (dsCurrentResult != null)
Console.WriteLine("Current DashboardSettings MaximumControlsLimit is " + dsCurrentResult.MaximumControlsLimit);
}
//Update Current Dashboard Settings MaximumControlsLimit = 10
Microsoft.Xrm.Sdk.Deployment.UpdateRequest updateReq = new Microsoft.Xrm.Sdk.Deployment.UpdateRequest();
DashboardSettings ds = new DashboardSettings();
ds.MaximumControlsLimit = 10;
updateReq.Entity = ds;
Microsoft.Xrm.Sdk.Deployment.UpdateResponse updateRes = (Microsoft.Xrm.Sdk.Deployment.UpdateResponse)service.Execute(updateReq);
//Retrieve again after updating Current Dashboard Settings MaximumControlsLimit
Microsoft.Xrm.Sdk.Deployment.RetrieveRequest retrieveReq1 = new Microsoft.Xrm.Sdk.Deployment.RetrieveRequest();
retrieveReq1.EntityType = DeploymentEntityType.DashboardSettings;
Microsoft.Xrm.Sdk.Deployment.RetrieveResponse retrieveRes1 = (Microsoft.Xrm.Sdk.Deployment.RetrieveResponse)service.Execute(retrieveReq1);
if (retrieveRes1 != null && retrieveRes1.Entity != null)
{
DashboardSettings dsUpdatedResult = (DashboardSettings)retrieveRes1.Entity;
if (dsUpdatedResult != null)
Console.WriteLine("After Updating DashboardSettings MaximumControlsLimit is " + dsUpdatedResult.MaximumControlsLimit);
{
{

نکته مهم :

شما باید از SDK برای دسترسی به کلاس ها و روش های گسترش ، Microsoft.xrm.sdk.deployment dll را اضافه کنید .

کاربری که این قسمت را در سیستم اجرا می کند باید ادمین deployment در محیط deployment manager و ادمین سیستم در CRM باشد .

اگر هنگام دسترسی به سرویس استقرار خطای 404 دریافت کردید ، باید تنظیمات IIS وب سرور CRM خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که XRMDeployment در بخش های پنهان در IIS پیکر بندی نشده باشد .

مراحل حذف یا افزودن تنظیمات XRMDeployment در IIS

  • 1 . Internet Information Services ( IIS ) Manager را باز کنید .
  • 2 . در منوی سمت چپ ، server را باز نمایید .
  • 3 . زیر منو ی Sites را باز نمایید .
  • 4 . بر روی Microsoft Dynamics CRM کلیک کنید .
  • 5 . روی نماد " درخواست فیلتر " در سمت راست پنجره IIS کلیک کنید .
  • 6 . بر روی سر برگ " Hidden Segment " در پنجره درخواست فیلتر در سمت راست کلیک کنید .
  • 7 . اگر XRMDeployment وجود داشت ، آن را انتخاب و راست کلیک کرده و سپس روی حذف کلیک نمایید تا آن را از بخش های مخفی حذف نمایید .
  • 8 . پس از اجرای Power Shell ، کد SDK شما می توانید گزینه " Add Hidden Segment " را اضافه کنید ، وارد " XRM Deployment " در پنجره Hidden Segment شوید و بر روی " OK " کلیک کنید تا پنجره بسته شود .
نظرات کاربران

0

برای ثبت نظر ابتدا باید لاگین کنید
مطالب اخیر
  • نحوه تغییر تنظیمات داشبورد برای محدودیت حداکثر کنترل ها در Dynamics CRM ورژن 8 و 9
  • رفع خطای اکسل نمونه برای ورود اطلاعات در CRM
  • test 2
  • test

مجتبی احمدی اولین برگزار کننده کمپ های آموزشی تخصصی Microsoft Dynamics در ایران مشاور، توسعه دهنده و مدیر پروژه در بیش از 50 پروژه CRM در داخل و خارج (امریکا و اروپا)

با ما در ارتباط باشید
  • تلفن : 021_91305004
  • تلفن : 021_77951620
  • واتسپ : 0912 778 42 92
  • ایمیل : info@dynamicstrain.ir
  • آدرس : تهران ، نبش سعادت آباد 31 شرقی پلاک 1 واحد 3

© تمامی حقوق این سایت متعلق به DynamicsTrain می باشد.

tavanasazan
قدرت گرفته از
پلتفرم تواناسازان

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

logo
کد امنیتی
ثبت نام کاربر جدید بازیابی رمز عبور
لطفا نام کاربری و کلمه عبور را وارد نمایید
نام کاربری و کلمه عبور اشتباه است
مشخصات ورود اشتباه است
دسترسی شما مجاز نمیباشد
کاربر شما غیر فعال میباشد ،جهت فعال شدن کاربر، لطفا با ما تماس بگیرید
Error: لطفا ایمیل خود را وارد کنید
Error: این ایمیل قبلا ثبت نام شده است
Error: لطفا شماره موبایل خود را درست وارد کنید
Error: کلمه عبور باید شامل عدد، حروف و حداقل 8 کاراکتر باشد
Error: لطفا تاییدیه پسور خود را وارد کنید
کد امنیتی
ورود به اورست بازیابی رمز عبور